19.01.2014

Hej hopp!
 
Händer inte så mycket just nu, därför det inte blir mycket i bloggen. Det är schemabyte på jobbet den här veckan så egentligen skulle jag ju vara ledig nu på måndag o tisdag, men nu blir det att jag jobbar fram tills fredag och är ledig i helgen istället. Blir 10 arbetsdagar i rad men även min första lediga helg på ett halv år!
 
Idag när jag stod och väntade på bussen till jobbet så såg jag ett par som badade förmodligen efter en natt på bargatan, det är vanligare att man ser folk bada längst strandpromenade då solen går upp på sommaren. Men för oss turister är mitten av Januari typ som sommar. Malteserna kollade på dom som om dom vore dumma i huvudet, men dom va helt klart fulla och glada på livet för att bry sig. Gjorde mig faktiskt på bättre humör, att se två fulla idioter bada mitt i vintern!
 
Blev även diagnostiserad med narkolepsi på jobbet idag av min kollega. Vet inte hur seriöst jag ska ta det, gissar mer på att jag har en stor kärlek till att sova och att jag kan somna i stort sett vart som helst när som helst ser jag bara som otrolig tur, då skippar jag sömnbrist och har ett problem mindre i livet! 
 
Nu ska jag iväg till gymmet och lyfta skort med sparvarmarna jag bär runt på!

Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0