01.03.2014

 
Bilderna sammanfattar kvällen rätt så bra, en underbart stökig kväll med alldeles för mycket sprit.
 
Efter jobbet tog vi taxin in till Paceville och plockade även upp min partner in crime på vägen, karro såklart! Vi åkte till Level 22 som är en av Maltas "finare" ställen, aldrig varit där tidigare och måste säga att stället va helt okej. Klubben ligger högst upp i Maltas högsta byggnad, alltså våning 22, och utsikten va otrolig, man såg nästan hela Malta därifrån. Jobbet hade bokat vip-bord så det vart ju som en öppen bar, helt sjuk hur mycket sprit som beställs in av killarna på jobbet, kan ju gissa på att mer än halva min lön skulle ryka om jag var den som betalade. Runt tre tiden fortsatte kvällen till ett annat vip-bord på Hugo's, ännu mer sprit, men vi drog därifrån rätt snabbt. Har lärt mig sen jag kom till Malta att det bara är de så kallade bajsnödiga människorna som hänger på vip'n. Fula/Tjocka killar i kostym med mycket pengar och tjejer i tighta klänningar och höga klackar ålandes runt killarna, inget som lockar mig och Karro.
 
Kvällen slutade med att vi tappade bort umgänget, yra runt överallt, käkade världens bästa fyllekäks pizza, fortsatte med lite efterfest hos mig med lysrör, sång och hög musik, och hamnade sen i säng runt sex på morgonen. 
 
Att vaknade upp imorse och inse att det var dags att flytta till nya lägenheten var mindre kul. Nu är iaf allt flyttat och efter snabbtitten idag så tror jag att jag kommer trivas utmärkt.
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0