06.03.2014

Har fått ryck. Man kan även kalla det rastlös och trött på vardagen. Vill vara ledig föralltid, vill ha varmt 365 dagar om året och kommer typ färga håret idag, typ ombre eller bara lite lite ljusare i topparna, beror på hur modig jag är när det väl gäller. Sitter och kollar på jobb på Platsbanken, att jobba som reseledare i Kroatien/Spanien/Vart som helst under sommaren låter inte helt fel. Vill typ bara packa min saker och dra. Eller kanske bara räcker med om jag byter jobb eller flyttar. Eller köper ett husdjur. 
 
Det ultimata vore om någon satte mig på en lagom stor ö, där det är varmt mer än svalt (kallt får det ens inte vara). Där jag inte behöver jobba och där jag bara kan sitta på något nice café (typ café Olé) och chillaxar hela dagarna, precis vid havet. Och nu när jag skriver allt det här så inser jag att det är i stort sett där jag är just nu, det enda som inte stämmer in är att jag måste jobba. Välkommen till verkligheten.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0