07.03.2014

 
Måste började med att mitt tokryck jag fick igår har lugnat sig, tror det var p.g.a. en trött tjej med en dålig start på dagen. Är fortfarande inte helt lugn i sinnet men det får jag nog bara lära mig att leva med.
 
Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av killarna ( - min kille), dom var i full gång att rigga filmmys med film och pizza. Vi hade vår första middag vid köksbordet (!), killarna med pizza och cola, jag med äggknäckemackor och varmakoppen. Tog inte lång tid innan italienaren började granska mitt knäckebrödspaket och fråga vad det var, sen droppar serben "Vänj dig, svenskar äter massvis med konstig mat". 
Efter maten blev det filmmys med filtar och te tills Milo kom hem. För italienaren var detta något nytt, han berättade att i sin gamla lägenhet var det fest i stort sett varje dag, och nu när han flyttat in med oss har han blivit en gamling som dricker te och kollar film. Förstår vad han menar med tanke på att han drog fram vodkaflaskan efter middagen och frågade om jag ville ha lite, haha. Tills när milo kom hem från jobbet så hade killarna dragit ihop middag nummer 2, kommer helt klart att bli fet om jag ska käka varje gång det lagas middag i det här huset. Vart iaf pasta carbonara à lá Milan (serben), gulligt när man ser en vuxen kille stå och laga mat tills när hans polare kommer hem från jobbet.
 
Ikväll ska jag ut och käka middag och sen kanske ta nån öl med Karro och hennes besök från Sweden. Vi ska till Hard Rock Café, enda sen Karro jobbade där så har vi snackat om att vi måste gå dit, så ikväll så smäller det. Är så sjukt taggad på en fet burgare med pommes!!
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0