08.03.2014

 
 
Låt oss prata om den här burgaren jag tryckte i mig igår kväll. Sen jag flyttade ner har det blivit sällsynt för min mage att få ordentliga och varierande måltider, lever i stort sett på havregrynsgröt, tonfisk med majs o gurka, och sen äggmackor med varma koppen. Det är alltså standard frukost, lunch middag som jag får i mig dagligen. Vilket jag inte direkt klagar på, det gör egentligen bara att en middag som denna blir gudomlig. Rena lyxen! Burgaren var sjukt maffig och tror faktiskt att jag ska införa en tradition, att varannan månad gå till Hard Rock och förtära en burgare, blir liksom en refiller av goodiness varje månad som jag tror min mage kommer tacka mig för!
 
Efter jobbet mötte jag upp killarna som hade varit och storhandlat på Lidl, kul och se hur nöjda dom var för att dom varit ekonomiska och åkt till Lidl och storhandlat istället för att käka ute osv. Nu är iaf köket fyllt med mat, trevligt som omväxling. Så fort jag kom hem så började jag fixa mig för middagen på Hard Rock Café. Mötte upp Karro, Matilda och Tony, kul att träffa svennebesöket som jag inte träffat sen jag flyttade från Sverige. Efter middagen var det utgång för deras del, medan jag gick hem och la mig med världens matkoma/matbebis. Hann även säga hej till Milo snabbt innan han drog iväg till jobbet vid kl:22. Kändes skumt att jag gjorde mig klar för att sova, för att nästa morgon vakna tidigt och gå till jobbet, medan han gjorde sig i ordning för att gå iväg och jobba.
 
Ikväll kanske det blir utgång, borde ju egentligen inte eftersom jag vet hur jävla pisstrött jag kommer vara på söndag då jag ska upp och jobba vid åtta. Men antar att det kommer sluta med att jag intalar mig själv att "man dör inte av lite sömnbrist", och så kommer jag sminka på mig ett ansikte och går ut.
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0