12.03.2014

Vart dags för lunch och det tog inte lång tid innan jag vart påmind om att det inte var jag som gjort matlådan.
Kunde inte låta bli att småskratta lite när jag öppnade matlådan, bara jag som skulle kunna gissa på att det var en kille som gjort min matlåda? 
Snäll som han är så erbjöd sig Milo igår att göra min matlåda när jag kom på alldeles försent att jag glömt göra den. Kommer ihåg att han frågade mig vad jag ville ha, och jag sa "överraska mig", vilket han helt klart gjorde. När jag öppnade låda idag så såg jag ris med ris och lite fiskpinnar, toppat med majs och oliver. Matlådan kanske inte ser så jäkla stor ut, men om man skulle hälla ut allt på en tallrik så skulle det bli ännu tydligare att han måttade efter sitt egna ögonmått. Men fiskpinnar var länge sen iaf!
Jag ska inte vara den som är den, bara det att han erbjöd sig att göra min matlåda så att jag kunde gå och lägga mig och slippa vara toktrött dagen efter är ju guldvärt, sen även att han för mestadels har hand om vår tvätt och städar o donar i sovrummet är ju bara ännu lyxigare. Så måste ändå rösta på att jag har världens bästa guy!♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0