14.03.2014

Just nu kan man väl säga att livet känns lagom kul. Vädret är fortfarande jättetråkigt, förjävla kallt och blåsigt! Går bara och längtar efter värmen, vill kunna börja ta förgivet att det är soligt och varmt varje dag, är trött på att ha på mig jeans nu.
Sen är situationen på jobbet mindre kul också, är inte alls nöjd med schemat vi har och får bara ångest över att tänka på hur det kommer vara under sommaren. Får se vad jag gör av det, vill ju trots allt egentligen bara dra härifrån så det här kanske är bra tillfället? Eller så är det som karro säger, bara tillfälligt. Känns iaf som att jag bara virrar runt just nu, händer liksom inge kul alls, vilket jag får panik av!
 
Hoj. /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0