15.03.2014

 
Nu när vi inte har något internet hemma och killarna är och jobbar när jag kommer hem från jobbet så blir det ju att jag måste sysselsätta mig med något annat. Så, när jag inte har internet så bakar jag. Jag har bakat tre gånger den här veckan, misslyckade kanelbullar, underbara scones och igår ställde jag mig och gjorde tigerkaksmuffins. Sitter och googlar recept på jobbet och tänker att jag ska spendera kvällarna med att baka eller laga mat, men sen igår så insåg jag efter en halvtimme att det inte tar speciellt lång tid att slänga ihop ett par tigermuffins, vilket gjorde att jag stod där med ett gäng tigermuffin och hela tre timmar kvar innan jag kunde gå och lägga mig. Måste alltså uppgradera svårighetsnivån lite och ge mig på lite mer tidskrävande grejer!
 
Eller så ser vi bara till att skaffa internet och lite härligt väder ute så att jag slipper leka Leila bakar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0