16.03.2014

 
Var ute och käkade med mina kollegor igår. Vi möttes upp vid åtta, jag var sen som vanligt, har faktiskt jobbat på min tidoptimism och blivit mycket bättre, men igår bevisades de bara att jag förmodligen är född tidsoptimism och kommer föralltid förbli tidsoptimist. Vi tog iaf bilen till Mellieha, det var också en upplevelse. Laura som körde satt och panikade bakom ratten och såg knappt igenom rutorna för att de va så dimmiga. Tur att jag satt i baksätet mellan två bredaxlade killar, var som ett säkerhetsbälte. När vi äntligen kom fram till restaurangen så märkte vi alla rätt snabbt att vi var en aningen underklädda jämfört med resten av gästerna. Det var en av maltas finare restauranger, och maten va så himla god!! Måste varit den dyraste och godaste maten på ön hittills.

Runt tolv åkte vi tillbaks till Paceville och bargatan. Vi började med piggelin-drinkar på Level 22 och slutade upp på redbullvodka på Bacco. Milo kom över senare runt 03 efte att ha slutat jobbet och hängde en stund o hälsade på mina kollegor, och klok som jag är så bestämde vi oss för att gå hem efter en stund eftersom jag skulle upp och jobba idag. På vägen hem vart det battle om vilken av min eller Milos pizza som var bäst, självklart vann team Isabel tillslut och sen decka jag på minuten jag la huvudet på kudden. 
 
Sen när jag vaknade vid 07 imorse och går ut i vardagsrummet så har festen för killarna inte slutat än, där satt ett gäng på 8 män och höll nån typ av konversation på en knackig engelska. Synd att jag skulle till jobbet, annars kanske man hade hakat. Idag efter jobbet ska jag möta upp karro en sväng och sen kommer Milo hem redan vid 10 så då blir det nog några avsnitt av Shameless.
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0