17.03.2014

 
Igår mötte jag upp karro efter hon slutat jobbet, tanken var att vi skulle ta en fika, men var förbi Native och sa hej till Milo innan och när jag då såg alla människor och hörde musiken så vart jag istället taggad på fest. Jag och karro gick snabbt förbi mig och bytte om, Karro fick se nya lägenheten och sen bar det av till bargatan. Helt sjukt hur mycket folk det var ute, hela Bacco var fylld och Bacco är inte ens så fullt på helgerna som det var igår! Man fick liksom en känsla av att det var fre/lör när det egentligen va söndag. Men söndagar för malteser är som svenskars lill-lördag på onsdagar. Vi satt på Native och drack var sin strawberry daiquiri, och Native har öns bästa strawberry daiquiris. Eye candy satt också några bord bort vilket gjorde det en hel del svårare för mig att hålla en konversation med karro!

Efter att Milo slutade jobbet så gick vi över till Bacco och hängde i folkmassan ett tag, men det vart hemgång rätt tidigt. Väl hemma hjälpte raggnings coacherna (jag och Milo) karro med hur hon skulle på bästa sätt haffa guzz, men då en speciell baguette. Vi la upp ett oslagbart upplägg som karro ska köra på nästa gång, kommer bli succé. Och måste säga att stunder som igår, att få umgås med de två bästa människorna på den här ön, sånna stunder är oslagbara!
 
Hoj så länge! /Issakissa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0