20.03.2014

 
Efter tre dagar av alldeles för lite sömn och vätskebrist på grund av all alkohol så tog det på kroppen och till o med jag som är ung och pigg behövde vila. I tisdags efter jobbet så gick jag hem, somnade, vaknade för att göra veckans matlådor och sen slockna jag i sängen igen redan vid nio. Fick en dos av 12h sömn och måste säga att jag fortfarande kände mig trött sen när jag vaknade. 
 
Igår efter jobbet så mötte jag upp karro och vi satte oss på ett av mina favoritställen här på ön och bara snackade. Det var jättehärligt väder så kändes tråkigt att bara gå hem efter jobbet, och att jag kunde sitta i tjocktröja även fast klockan blev sent va ju underbart. Efter det gick jag hem och fick mig en hjärtattack, nånting som händer lite hela tiden är att milo bestämmer sig för att dra till med att skrämma skiten ur mig. Flera gånger har han hoppat fram från ingenstans och jag dör, skriker högt och får hjärtklappningar är tydligen otroligt roligt. Har blivit så sjukt lättskrämd på senaste tiden.
 
Jag och killarna kom iaf överens om en deal igår, om jag bakade Oreo-brownies till alla så städade killarna hela lägenheten, lät som rena vinsten i mina öron. Brownisarna vart succé och jag fick en städad lägenhet på köpet!
 
Imorgon är sista dagen av att ha jobbat 10 dagar i rad, efter det får jag äntligen min efterlängtade helg! Hoppas på att det är 20 grader och sol även då så att jag kan ligga på stranden!
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0