01.05.2014



Efter fem underbara dagar i Sverige så är jag nu tillbaks på ön, tillbaks till värme och trasiga byggnader. Hade rätt så jättemycket ångest när vi skulle lämna Sverige, vi hade en otrolig tur med vädret så Sverige vart ju bättre än vanligt. Men nu när jag varit hemma i två dagar och landat lite så känns det inte så farligt längre. Sitter just nu vid vår franska balkong och solar benen, börjar inte förrens kl.16 idag så har tid att njuta av vädret.
 
Som sagt, Sverige va underbart, precis vad jag behövde. Och att få visa Milo allt, huset jag växte upp i, träffa hela min familj, se stan och allt fint där, det va hur kul som helst! Man kan ju säga att Sverige helt klart fick toppbetyg av honom. 

Bilder från Sverige kommer upp senare, nu ska jag måla naglarna och fortsätta att läsa min bok innan jag gör mig i ordning för jobbet!
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0